Odnośniki
Imieniny i data
Ważne aktualności
- 2023.06.28
Wójt z jednogłośnym absolutorium
Uroczyste osłonięcie tablicy upamiętniającej pracowników szkoły i poświęcenie świetlicy wiejskiej w Oborach. Dwa wyjątkowe wydarzenia towarzyszyły nam 27 czerwca w świetlicy wiejskiej w Oborach. Radni jednogłośnie już po raz kolejny (dziewiąty) udzielili absolutorium Wójt Gminy Pani Katarzynie Kukielskiej, co potwierdza dobrą i owocną współpracę między organami. - 2021.10.15
Nowy samochód strażacki dla OSP Działyń
W dniu 8 października 2021 r. po raz pierwszy do Działynia wjechał nowy wóz strażacki. Nowy pojazd to średni samochód ratowniczo - gaśniczy Volvo z pełnym wyposażeniem Nowy samochód został zakupiony za kwotę 770.000 zł dzięki dofinansowaniu gminy Zbójno ( 220.000 zł), Komendy Wojewódzkiej PSP (150.000 zł), WFOŚ i GW (300.000 zł) KSRG (130.000 zł ) - 2021.06.09
Promesy na zakup nowych samochodów strażackich
Dnia 2 czerwca 2021 roku w naszej gminie w miejscowości Działyń na placu przy Gościńcu Działyńskim odbyło się uroczyste wręczenie promes na zakup samochodów ratowniczo-gaśniczych dla 7 jednostek Ochotniczych Straży Pożarnych z terenu województwa kujawsko-pomorskiego. - 2021.05.11
- 2020.12.07
Nowe boisko w Rużu
W dniu 12 listopada br. nastąpił techniczny odbiór prac dla inwestycji pn. „Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Rużu”. W odbiorze uczestniczyli: Komisja odbiorowa powołana przez Wójta Gminy, przedstawiciel wykonawcy Pan Przemysław Gruda oraz inspektor nadzoru Pan Jerzy Wileński.
Treść strony
Działy |
Stanowiska pracy |
Liczba etatów |
Kierownictwo urzędu |
Wójt (Katarzyna Kukielska) |
1 |
Zastępca Wójta (Artur Dymek) |
1/8 |
|
Sekretarz Gminy (Tomasz Smoliński) |
1 |
|
Skarbnik Gminy (Małgorzata Szewczykowska) |
1 |
|
Wydział Finansowy |
Kierownik wydziału (Małgorzata Szewczykowska) |
-----1 |
Stanowisko ds. obsługi płacowej szkół i urzędu oraz księgowości budżetowej (Katarzyna Buczkowska) |
1
|
|
Stanowisko ds. obsługi kasowej oraz zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych (Teresa Zajączkowska) |
1 |
|
Stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat (Sylwia Jasińska) |
1 |
|
Stanowisko ds. poboru podatków i opłat (Milena Żbikowska) |
1 |
|
Stanowisko ds. rozrachunków i podatku Vat (Agnieszka Makowska) |
1 |
|
Stanowisko ds. dochodów budżetowych (Natalia Koźmińska) |
1 |
|
Stanowisko ds. wydatków budżetowych (Mirosława Wojciechowska) |
1 |
|
Stanowisko ds. księgowości szkół (Kinga Blumkowska) |
1/2 |
|
Wydział Zarządzania Infrastrukturą |
Kierownik wydziału (Radosław Stachowskii) |
1 |
Stanowisko ds. konserwacji sieci wodociągowo-kanalizacyjnej (Jarosław Zieliński) (Dariusz Szarkowski) (Tomasz Maćkowski) |
3 |
|
Stanowisko ds. konserwacji dróg (Tomasz Wiśniewski) (Mariusz Tucholski) |
2 |
|
Stanowisko ds. gospodarcz (Sławomir Okruciński) (Piotr Kociński) (Przemysław Lewin) (Mirosław Maćkiewicz) |
4 |
|
Stanowisko ds. technicznej obsługi urzędu oraz pielęgnacji terenów zielonych (Wojciech Ciepliński) |
1 |
|
Urząd Stanu Cywilnego |
Zastępca kierownika USC (Artur Dymek) |
1/2 |
Archiwum Zakładowe |
Archiwista (Joanna Krzeszewska) |
-----2 |
Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych |
Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
|
-----3 |
Inspektor Ochrony Danych |
Inspektor Ochrony Danych (Paula Klugiewicz) |
-----4 |
Radca Prawny |
Radca Prawny (Krzysztof Cerankowski) |
-----5 |
Samodzielne Stanowiska Pracy |
Samodzielne stanowisko ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych, działalności gospodarczej oraz ochrony przeciwpożarowej (Krzysztof Gołębiewski) |
1 |
Samodzielne stanowisko ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych, obsługi rady gminy oraz sportu (Artur Dymek) |
1/2 |
|
Samodzielne stanowisko ds. zamówień publicznych oraz pozyskiwania i rozliczania funduszy (Anna Rzążewska) |
1 |
|
Samodzielne stanowisko ds. przygotowania inwestycji, gospodarki przestrzennej oraz promocji (Marzena Marcinkowska) |
1 |
|
Samodzielne stanowisko ds. ochrony środowiska oraz gospodarki nieruchomościami (Emilia Błędowska-Krajnik) |
1 |
|
Samodzielne stanowisko ds. gospodarki komunalnej i odpadami (Elżbieta Górzyńska) |
1 |
|
Samodzielne stanowisko ds. obsługi informatycznej (Robert Witulski) |
1 |
|
Samodzielne stanowisko ds. kadrowych i organizacyjnych (Kinga Blumkowska) |
1/2 |
|
Samodzielne stanowisko ds. obsługi sekretariatu (Agata Iglewska) |
1 |
|
Samodzielne stanowisko ds. zaopatrzenia (Ryszard Krzemiński) |
1 |
|
Samodzielne stanowisko ds. edukacji i kultury (Joanna Krzeszewska) |
1 |
|
Samodzielne stanowisko ds. utrzymania czystości w urzędzie (Lidia Szarkowska) (Barbara Kubacka) |
11/2 |
|
Opiekun dzieci i młodzieży (w czasie przewozu do i ze szkoły) (Marlena Sargalska) (Barbara Kubacka) |
1 |
1 Funkcję kierownika wydziału pełni skarbnik gminy.
2 Obowiązki archiwisty pełni osoba zatrudniona na samodzielnym stanowisko ds. edukacji i kultury.
3 Obowiązki pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych pełni sekretarz gminy.
4 Funkcję inspektora ochrony danych pełni podmiot zewnętrzny na podstawie umowy cywilno-prawnej.
5 Obsługę prawną zapewnia podmiot zewnętrzny na podstawie umowy cywilno-prawnej.
Działy |
Stanowiska Pracy |
Nr Telefonu |
Nr Pokoju |
---|---|---|---|
Kierownictwo urzędu |
Wójt - Katarzyna Kukielska e-mail: wojt@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 33 |
11 |
Wydział Zarządzania Infrastrukturą |
Kierownik Wydziału - Radosław Stachowski e-mail: rolnictwo@zbojno.pl
|
+48 54 280 1921 wew. 34 |
18 |
Kierownictwo urzędu |
Sekretarz Gminy - Tomasz Smoliński e-mail: sekretarz@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 31 |
12 |
Kierownictwo urzędu |
Skarbnik Gminy – Kierownik Wydziału Finansowego Małgorzata Szewczykowska e-mail: skarbnik@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 38 |
15 |
Kierownictwo urzędu |
Inspektor Krzysztof Gołębiewski - samodzielne stanowisko ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych, działalności gospodarczej oraz ochrony przeciwpożarowej e-mail: ewidencja@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 36 |
14 |
Kierownictwo urzędu |
Zastępca Wójta Inspektor Artur Dymek - samodzielne stanowisko ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych, obsługi Rady Gminy oraz sportu e-mail: usc@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 36 |
14 |
Wydział Finansowy |
Inspektor Katarzyna Buczkowska - stanowisko ds. obsługi płacowej szkół i urzędu oraz księgowości budżetowej e-mail: placeug@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 43 |
17 |
Wydział Finansowy |
Inspektor Agnieszka Makowska - stanowisko ds. księgowości budżetowej e-mail: ksiegowosc@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 42 |
16 |
Wydział Finansowy |
Inspektor Sylwia Jasińska - stanowisko ds. wymiaru podatków i opłat e-mail: podatki@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 37 |
4 |
Wydział Finansowy |
Inspektor Milena Przywitowska - stanowisko ds. poboru podatku i opłat e-mail: windykacja@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 37 |
4 |
Wydział Finansowy |
Inspektor – Teresa Zajączkowska - stanowisko ds. obsługi kasowej, zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz rozliczeń i windykacji należności budżetowych e-mail: kasa@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 40 |
7 |
Wydział Finansowy |
Pomoc administracyjna - Mirosława Wojciechowska - stanowisko ds. księgowości budżetowej e-mail: rozliczenia@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 42 |
16 |
Wydział Finansowy |
Inspektor Natalia Koźmińska - stanowisko ds. księgowości budżetowej e-mail: ksiegowosczbojno@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 42 |
16 |
Samodzielne stanowiska |
Inspektor - Anna Rzążewska - samodzielne stanowisko ds. zamówień publicznych oraz pozyskiwania i rozliczania funduszy e-mail: fundusze@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 34 |
18 |
Samodzielne stanowiska |
Inspektor - Marzena Marcinkowska - samodzielne stanowisko ds. przygotowania iwestycji, gospodarki przestrzennej oraz promocji e-mail: promocja@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 35 |
19 |
Samodzielne stanowiska |
Starszy informatyk - Robert Witulski - samodzielne stanowisko ds. obsługi informatycznej e-mail: informatyk@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 41 |
8 |
Samodzielne stanowiska |
Inspektor - Elżbieta Górzyńska - samodzielne stanowisko ds. ochrony środowiska oraz gospodarki nieruchomościami Inspektor - Emilia Błędowska-Krajnik e-mail: turystyka@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 44 |
24 |
Samodzielne stanowiska |
Inspektor - Joanna Krzeszewska - samodzielne stanowisko ds. edukacji i kultury e-mail: oswiataszkoly@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 43 |
17 |
Samodzielne stanowiska |
Pomoc administracyjna - Agata Iglewska - samodzielne stanowisko ds. obsługi sekretariatu e-mail: sekretariat@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 |
10 |
Samodzielne stanowiska |
Inspektor - Kinga Blumkowska - samodzielne stanowisko ds. kadrowych i organizacyjnych e-mail: kadry@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 35 |
19 |
Urząd Stanu Cywilnego |
Zastępca kierownika USC - Artur Dymek e-mail: usc@zbojno.pl |
+48 54 280 1923, +48 54 280 1921 wew. 36 |
14 |
Archiwum Zakładowe |
Archiwista - Joanna Krzeszewska e-mail: kadry@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 43 |
17 |
Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych |
Pełnomocnik ds. ochrony informacji niejawnych e-mail: sekretarz@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 wew. 31 |
12 |
Inspektor Ochrony Danych |
Inspektor Ochrony Danych - Paula Klugiewicz e-mail: iod@zbojno.pl |
+48 54 280 1921 |
12 |
Samodzielne stanowiska |
Zaopatrzeniowiec - Ryszard Krzemiński - stanowisko ds. zaopatrzenia |
+48 54 280 1921 |
18 |
Obsługa Prawna |
Adwokat - Krzysztof Cerankowski |
+48 54 280 1921 |
10 |
Przejdź do
Banery
Kontakt
Urząd Gminy Zbójno Zbójno 178 A 87-645 Zbójno NIP: 878-15-54-618 |
Tel / Fax : 54 280 1921 E-mail: bip@zbojno.pl www.zbojno.pl www.bip.zbojno.pl |
Godziny Pracy Urzędu Gminy Zbójno: Poniedziałek-Piątek w godz. 7.30 - 15.30 |
KONTO BANKOWE: BS Piotrków Kuj. o / Zbójno 26955100020100253820030002 SWIFT/BIC: GBWCPLPP |
Stopka strony
Urząd Gminy Zbójno
© 2015 Wszelkie prawa zastrzeżone